مریم بانو


خوشمزگی این غذا رو من شخصا تضمین میکنم حالا چه به عنوان پیش غذا برای مهمونهاتون سرو کنید چه بخواهید یه شام سبک و رژیمی خوشمزه بخورید.

 

مواد لازم:

سیب زمینی

هویج

قارچ

فلفل شیرین

ذرت

لوبیا سبز

کلم بروکلی

 

طرز تهیه:

سیب زمینی رو به تکه های بندانگشتی تقسیم کنید. هویج رو مورب خرد کنید. فلفل سبز کامل باشه همینطور لوبیا سبز. کلم بروکلی رو هم تکه تکه کنید.

این سبزیجات رو لای فویل بپیچید و بزارید داخل فر برای نیم ساعت. بعد از این زمان خارج کنید یکم زیر و روش کنید و بهش روغن زیتون (یا کره) بزنید و دوباره بزارید داخل فر تا وقتی که بپزند. بعد فویل رو از روش بردارید و بهش نمک و فلفل و پودر آویشن بزنید. به سیب زمینی هم میتونید سبزیجات معطر مثل جعفری خشک شده یا ترخون خشک شده بزنید. گریل رو برای چند دقیقه روشن کنید.

قارچها رو جدا تفت بدید. ذرت رو یکبار بجوشونید تا گرم بشه. بعد هم داغ سرو کنید.

من این غذا رو کنار مرغ بریان سرو کردم.

 

 

 

 



به شما پیشنهاد میکنیم :





شکلات فندق و نوتلا Baci perugina


برشتوک نخودچی شکلاتی


رولهای بادمجان


آش دندونی پسرم ماهان






نظرات شما


نظری دریافت یا تایید نشده است