مریــــــــــــــــم بانو


از جمله غذاهای محبوب پیتزاست. من تا جای که امکانش باشه سعی میکنم خونگی درست کنم و صد البته با حذف سوسیس و کالباس. در نتیجه معمولا پیتزا کلاسیک داریم. اینبار تصمیم گرفتم یک مدل کاملا متفاوت رو امتحان کنم. پیتزا با بادمجان کبابی. رژیمی و سبک و خوشمزه. برای درست کردن خمیر این پیتزا من از خمیر پیتزا تابه ای استقاده کردم. دو تا بادمجان متوسط رو کبابی کردم و بعد با نمک و فلفل و پودر موسیر کوبیدم تا له بشه.

خمیر را داخل تابه چرب پهن میکنیم و روش فلفل و آویشن میریزیم.(چون در پخت این پیتزا فقط از بادمجان استفاده شده میتونید از ادویه به مقدار زیاد استفاده کنید)

 

 

سس بشامل پنیری رو درست میکنیم و روی خمیر پخش میکنیم.

 

 

بادمجان رو اضافه میکنیم و روش پنیر پیتزا میریزیم.(کاش میشد جایگزینی خوشمزه برای این پنیر پیدا کنم تا وجدانم راحت بشه)

 

 

بقیه مراحل پخت دقیقا مثل پیتزا تابه ای هست.

اگر با طعم های جدید میانه ندارید که هیچ و گرنه این پیتزا غذای خوشمزه و سالمی میشه.

 

 

 

 

 



به شما پیشنهاد میکنیم :





اسلایس کره بادام زمینی و شکلات


بستنی وانیلی


شکر پلو


خورش مرغ ترش






نظرات شما


پریسا :
سلام امروز سایت شما را پیدا کردم . دست مریزاد . من هم مثل شما پیتزا را بدون سوسیس کالباس می پزم و من هم بدجوری دنبال جایگزین پنیر پیتزا هستم . نمیشه از پنیر های صبحانه استفاده کرد ؟
*********************************************
سلام ممنونم از لطف شما
پنیر پیتزا جایگزین نداره مگر اینکه خودتون درست کنید که خیلی سخته
سمانه :

سلام.ببخشید بدون سس بشامل هم میشه؟
بعد به سیب زمینی ها چی اضافه کردین؟
ممنون

*********************

سلام بله بدون سس هم میشه

سیب زمینی ها رو سبزی معطر استفاده کردم

میتونید ترخون، نعنا و ... استفاده کنید

 
ایمیل یا وب سایت : نام :  
نظر شما :  
ارسال نظر تصویر امنیتی: